Ut med julen


En av de sista dagarna på året var jag bjuden på middag till Liljeholmen där också Axel och Isabelle var. Jättemysigt!


Småtjejerna spanar in Jojo


Så här trött är man när nyårsmällarna är som värst. Han bryr sig inte ett dugg


Nyårsdagen var jag med Marie och Magnus till Sundsvik och träffade dessa små. Så ljuvliga. Två veckor gamla.


Så kom Alfrida. Jädrars vad det blåste. Trodde huset skulle lyfta på natten. På morgonpromenaden  fick vi gå lite omvägar för alla uppblåsta träd


När jag kom hem från jobbet stod det att blompaket utanför  dörren. Mina favorittulpaner från Åsorna. En dryg vecka senare är de lika fina 


Det enda roliga numera när man fyller år att båda mina döttrar kommer och vi får umgås några timmar. Ja så fick jag jättefina lukta gott presenter. Vi diskuterar allt från böcker vi läst, till klimakteriet.
Så får man ju vara tacksam att man är hyggligt frisk och fått vara med ett år till


I måndags hade jag fått biljetter till Dramaten av Marie. Efter det gick Helene och jag på en restaurang på Kungsgatan som heter Mama. Så gott!


Jojo har fått en ny kompis som vi träffar ibland. En riktig skitgris 🤣 kan man nog kalla Jambo. En spansk kille vars stora intresse är att gräva. De leker och busar precis som alla små pojkar


Igår fick jag ett ryck så det blev både omplanering av krukväxter, städning och strykning innan jag gick til Sös och gjorde mina fem timmar. Ja så rullar veckorna på. Jag har inbokningar på jobb fram till i mars. Känns jättebra,


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala