Flicka, tjej, tant

 

Ja vilket fantastiskt ansikte! Fullt av livsglädje trots ålder. Är det det här vi försöker undvika att likna? Idag med botox, lite lyft här och där och krämer med  uppstramande effekt och anti wrinkle m m. Tyvärr så håller tanten på att försvinna

Och ändå så skulle jag ju vilja fixa lite här och där

Så här kan dom ut idag! Skulle tro att dom här båda är jämngamla. Den här kvinnan är idag Dj på disco för oss +55 i Stockholm. Hon är snart 70 år.

Ska faktiskt gå på Patricia och svänga mina lurviga den 31 okt. Tänk om dom ber om leg:-)

Småflickor

Tonårstjejer

Penelope Cruz!  Allt finns i betraktaren ögon. Och har man ett vackert inre så räcker det långt! m Man behöver inte se ut så här och tur är väl det!

Ja, inte vet jag. När jag var 18 år och hade köpt ett par basketkängor som alla andra unga hade på den tiden så min gamla svärmor att “Sådana där kan du väl inte ha, det har ju bara ungdomar”Jag var ju ung mamma. Kanske därför?

Då vaknade trotset inom mig och jag lovade mig själv, att ålder skulle aldrig få avgöra vad jag skulle kunna ha på mig! Eller för den skull hur jag ser ut eller hur jag gör!

Enjoy & have fun

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala