30+50


Oskar som ju fyllt 30 år i december firades ordentligt när han var hemma föŕra söndagen. Ett önskemål han länge haft är ett riktigt skinnförkläde. Oskar som ju är en riktig mästerkock blev så klart superglad


Den här snyggingen fyllde 50 år nu i helgen. Så glad att vår familj drygade ut med denna kvinna😘. 


På väg till Liljeholmen på 30 års firande förra söndag. Kanonväder, med långa köer 
på Årsta golfbana. En hint om våren lika mycket som en tussilago (som jag fortfarande inte sett)


Jojo som vet precis vart han ska, drar som den värsta draghund på grund av dessa tjejer. 


Hela familjen var där!


Alice var på hugget hela kvällen. Väldigt fascinerad av tårtorna som Kilis och Eva hade med sig. Marsipanen på prinsesstårtan var det som var mest eftertraktat. Hon försökte också adressera Jojo, som gjorde som han blev tillsagd, tyckte väl inte det var lika roligt


Oskar fick hjälp med paket öppningenen


Snart får de inte plats på en och samma bild


På måndagen var jag på väg till Gun för att hjälpa till med fönsterputsning. Bussturen till Älvsjö är värst för Jojo. Han är stressad och spänd. Pendeltåget går mycket bättre


Lunch i vårsolen på altanen


Nu glänser det mesta i huset. Vi som utfört detta glänser inte så värst mycket.
Mor och dotter är lite slitna


På tisdag kväll jobbade jag på BB. Hade till uppgift att serva en mamma med vinterkräksjuka. När jag gick hem kände jag mig dålig. Inte i magen men det susar i huvudet och det känns som bly i fötterna
Jag går en snabbis med Jojo sedan stupar jag i säng. Dagen efter ringer jag mig sjuk . Det utvecklades till en ordentlig förkylning eller om det är en explosion av hassel som brukar smyga sig på vid den här tiden på året 

Kommentarer

  1. Vilket mysigt födelsedagsfirande ni ser ut att ha haft!
    Tusen tack för gratulationen även här på bloggen! Puss

    Kram från Åsa och Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala