Allt har sin tid!


Släktträff, åtminstone en liten del av den. Eddie och Marianne var i stan och hörde av sig. Ullas tre söner och barnbarn kom. Gun och Ubbe kom åkande. Vi samlades i Kungsträdgården och gick sedan vidare för lunch


Om ni tittar noga så ser ni min fina kille  bakom Ubbes ben, han var så duktig


Ulla, Patrik, Eddie och jag själv 


Förra helgen fick jag hjälp att hämta mina nya balkongmöbel . Tack Helen och Edvin.
Det blev så fint. Ställde ut min gamla utanför dörren och skulle ta den till återvinningen men innan dess så kom Camilla, grannen, och frågade om hon fick ta den. Och det är ju också återvinning


Tyvärr försvann värmen innan jag hann njuta av det nya fina Men den kommer väl tillbaka får vi hoppas


I hundrastgården dyker det upp lite nya stjärnor. Denna enorma bernersenner gjorde att Jojo och Jambo såg pyttesmå ut
Inga problem sa Jojo men Jambo tyckte inte det var kul. Han ville nog ha Jojo för sig själv


Det börjar så smått blomma


Ja mina vänner det var den sista bloggen. Känner inte längre någon inspiration Anledningen finns inte längre kvar!
Tack till er som tidigare följt mig på mina resor. Ni har varit ett sällskap ska ni veta

Var rädd om er 
Många kramar från mig

Kommentarer

  1. Tack själv Karin, varit ett nöje att få följa dig på dina resor, både utomlands o inomlands. Tror min själ att de bilder du postat från västkusten o dalarna gjort mig lite extra varm i hjärtat. Ha det fint med din fina kille o allt gott. Och är du på resa o passerar mina trakter (Kalmar) är du välkommen, här finns alltid rum. Stor kram till dig och de dina// Sussie (från morgårn) ��������

    SvaraRadera
  2. Tack Sussie. Det värmer mitt hjärta:-)

    SvaraRadera
  3. Nämen! Inga mer bloggar?
    Om lusten att blogga återkommer så finns den ju alltid kvar.

    Tack för alla fina foton genom åren! Det kommer vi sakna.

    Stor kram från Åsa och Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala