Nytt


Sticka, repa upp, sticka, repa upp. Blir galen när jag inte fixar beskrivningen. Den ska stickas uppifrån och ner. Vet inte hur många gånger jag misslyckats. Men jag har ju garnet så nu gör jag en egen beskrivning


Augusti har varit en ganska lugn månad jobbmässigt. 


Jag har till och med hunnit sitta i massagestolen på BB. Inte det samma som en mänsklig hand direkt men bättre än inget


Äntligen är Jambo hemma igen. Pojkars blir så glada att se varann igen så det är riktigt rörande 


Då blir man så här trött efter ett par timmar



Ett set är klart. 


Stämmer det så blir det en ordentlig vinter i år


Är uppe på vinden och röjer. Herre jisses så många mobiler jag hittat. 
Har också varit till återvinningen med massor av pärmar och papper. Skönt när det äntligen blir av


Lidl. Min hovleverantör! Svenskt kött (när köpte jag kött senast?). Billiga grönsaker och frukt för att inte tala om deras ekologiska bomull i kläder. Blir aldrig snett eller vridit sig hur mycket man än tvättar plagget. Gjorde ett fynd härom dagen. Ett par jättefina linnebyxor för 50 pix.


Jag äter ju väldigt mycket frukt. Då händer det att jag får bananflugor. Nu köpte jag en köttätande blomma få se hur det går


Som jag längtat ut i skogen! Idag skulle det ske
Det är tydligen ett Karl Johan år i år! 


Jojo kräks förstås i bilen innan vi är ute på 73an😥. Stackarn!
Men tänk så duktig han blivit att komma när man kallar. Han har gått utan koppel hela tiden i skogen. Han håller sig i närheten hela tiden och ser jag inte honom så kommer han direkt när jag kallar. Ibland sätter han sig och väntar att jag ska plocka klart. Sötnosen!


Dom plockar man inte! Men håll med på att de är vackra


Korgen blev full. 
Och när man rensar får man ha något gott i glaset det är sedan gammalt! Det ska vara vara Jägermajster egentligen men en Kapten Morgan får duga!

Kommentarer

  1. Vad gulligt med bästa kompisarna Jojo och Jambo.
    Klart man får sig en stänkare till svamprensningen ��

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala