Övning ger färdighet

 

Mellomys med döttrar. Så himla mysigt när man får umgås med "bara" döttrarna. 


En av anledningarna till att jag flyttade hit var det här. Skogen! Går tre, fyra gånger i veckan
För några sedan veckor kom våren! Trodde jag!


Då passade vi på. Jag fikade i solen och Jojo grävde.


Första riktiga vintern där det skulle visa sig om jag kunde vinterförvara mina pelargoner på min inglasade balkong. Det gick inte!! Så jäkla tråkigt.





Mycket stickning har det blivit. Mest mössor och sockor


Jag fick i juklapp av Marie att börja släktforska. Så jag topsade och skickade mitt dna till Texas. I samband med det fick jag också tillgång till mina föräldrars fotoalbum. Här får jag besök av mina föräldrar när jag var på kollo. Jag var sex år


Så kunde ett brudpar se ut i början på förra seklet. Är inte säker på vilka dom är. Men kan vara min farmors mor och far

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala