Tack, finaste Oskar!

 

2013-07-08 16.54.13

Vilken ynnest det är ha ett av barnbarnen boende alldeles i närheten. Inte bara för att han är så händig utan att få dela en middag och sitta och prata länge! Det känns så gott ända in i hjärteroten. En otroligt social och trevlig kille som dessutom aldrig är rädd för besvär.

2013-07-09 11.21.46

2013-07-09 12.07.08

Han föreslog själv att vi skulle göra något balkong golvet. Det så inte roligt ut. Ändå så la jag plattor (från Ikea) där förra året som nu tappat färgen och såg allmänt tråkiga ut. Dessutom var jag dålig med att mönsterpassa rutorna. Golvet lutade också kraftigt. Nu har jag ett otroligt fint golv som Oskar lagt. Ingen höjdskillnad är det och inte lutar det heller.

2013-07-09 12.06.59

Jag var tvungen inviga med en lax och avokadosallad.

2013-07-09 09.02.10

Se här Marie, nu blommar den! Fin va?

2013-07-08 20.56.28

Jag tycker det här nästan igenvuxna grindhålet är så fint. Jag passerar det på min runda.

Ja nu försöker jag samla på mig aktivitets points eftersom jag ska bort imorgon och träffa Anna, Micke och barnen. Och på fredag åker jag till Gotland. Svårt att veta hur mycket points det går åt. Så jag skiter helt enkelt i att räkna. Jag har nu bara 1,5 kg kvar innan jag är i mål. Då har jag lättat 12 kg. Stolt över mig själv är jag.

2013-07-09 14.06.37 

Idag ledig dag har det inte blivit många knop. Suttit i solen och omväxlande under björken då det blev för varmt. Läst ut en Harry Hole bok och kan konstatera att man ska nog ha läst någon fler av honom för att liksom komma under skinnet på honom.

Njut av solen och värmen

Kommentarer

  1. Fina Oskar och vad fint det blev. Du är verkligen duktig med vikten !! Sotzi.

    SvaraRadera
  2. Han är en klippa Oskar! Blir fint att få hit honom ;)
    Du är så duktig med vikten! Ha en mysig kväll med Holmströms!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala