Underbara årstid!

 
Nu var det länge sedan jag bloggade, ska försöka skärpa mig!
Tänk om man kunde stoppa tiden! Då skulle det vara just här och nu!
 
 
Förra året planterades på Bjule torg, strax nedanför där jag bor, sex magnoliaträd. Trodde aldrig de skulle blomma redan i år!

 
Häggen som luktar så gott så man blir alldeles yrslig!
 
 
Annars då, jo det händer ju lite grejer när man är hemma och inte kan sitta still. Målade och tapetserade hallen en dag förra veckan. Nöjd!
 
 
Man kan ju inte bara jobba;-) I fredags hämtade jag Christina på Bromma flygplats. Vi satt uppe halva natten och pratade. Underbara, positiva Christina! 
Vi kan prata vi!
 

 
Hon har introducerat mig i en reseclub, nu jäklars!!
 Igår skulle då hon åka hem så vi var uppe tidigt och flyget skulle gå 8,45. PÅ KVÄLLEN. Hon såg inte det lilla PM efter 8,45. Så hon fick åka till Bromma inte bara en gång;-) Så kan det gå!

 
 
När Christina åkt till Bromma andra gången körde jag till Getryggen

 
Som är bedövande vackert

 
En sån skulle man ha!

 
Tränar fortfarande! När jag hinner;-) Panchis livet, ni vet!
 
Gå ut och njut!!

Kommentarer

  1. Ja visst är det vackert nu när allt blommar och slår ut 😃
    Det blev jätte fint i hallen.
    Kram från en som jobbar som en tok. 😳

    SvaraRadera
  2. Ops
    Kram från Gun kanske skulle skrivit, jag som är anonym 😄

    SvaraRadera
  3. Underbara sommarbilder. Det känns som att Sverige hoppade över båren i år och hoppade direkt från vintern till sommaren :).

    Är så nyfiken på vad den där reseklubben är för något.

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala