Hurra hurra. Ja må hon leva. Gun 50 år

 
 
Oj, vilken fest när den unga och vackra Gun skulle firas. Min äldsta, helt otroligt att hon fyller femtio. Nu var det ju länge sedan hon föddes på Södertälje sjukhus. Men det var  ju inte länge sedan jag själv fyllde femtio, tycker jag! Gun min äldsta, som jag är så stolt över, vilken resa hon gjort! Ingen har så stort hjärta för alla, som hon.
 
 
Oj, vilken fest det blev.
 
 
 
En väldigt brokig samling gäster.
 
 
Dom stora pojkarna var också där.

 
Bagaren levererade och nog fanns det mycket gott att äta allt. Inte bara bröd. Tapas av olika sorter.

 
 
En inhyrd trubadur underhöll och fick förstärkning:-)
 
 
Presentbordet var fyllt till bredden

 
En yoga matta i ren ull fick hon av oss som hon blev mycket glad över. Annars var det mycket blommor, glas och massor av viner. När klockan var halv elva så drog jag mig hemåt. Jag hade sådan tur så jag fick åka med Lollo till pendeln.
 
 
Eftersom jag hade en bil att hämta så fick det bli pendeln till Segersäng och sedan en promenad (5km) till Grödby.
 
 
Tack för en jättetrevlig fest
 




 

 

Kommentarer

  1. Ja det är galet att fina Gun har fyllt 50!!! Jag minns ju din 51-årsdag som igår :)

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera
  2. Tack mamma för alla fina ord :)
    Kram kram
    Gun

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala