Lycka till av hela mitt hjärta


Lycka till av hela mitt hjärta säger jag till de här modiga tjejerna, Åsorna! Hoppas allt går som planerat för både er två och killarna.


Om några veckor så träffar vi hela det här gänget på Lanta. 
Jättemysigt ska det bli💖



I helgen var jag på julmarknad både lördag och söndag. På söndagen med äldsta dotter. Åkte sedan vidare hem till Sofi.
 Isak och Albin var helt inne i cybervärlden


Där julpysslades det. Ebba med kompis.


Det blev en sen runda efter det. Passerade hamnen och rökeriet


Vi tittade till Bianca när vi hade vägarna förbi


Blev bjuden på thaimat. Vi värmer upp lite. En vecka kvar sedan blir det thaimat några veckor!


Hot pan


Min fina amaryllis som jag fick från Helén. Har aldrig sett större klocka. Den är verkligen enorm!


Gun blev lite sugen på en poncho när vi såg sådana på marknaden. Så då stickar mamman en sån
 Jag har hittat glädjen i att sticka igen. Så vilsamt och roligt att se ett mönster växa fram


Kom hem med en hel påse med godis. Ett billigt nöje. Jag satt alltid med händerna i en stickning när flickorna var små. Nu har jag hittat det på nytt, jätteroligt!








Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala