Tisdagkväll på Haciendan



Söndag em kommer vi till Koh Tao efter två dagar i Bangkok. Det är sig likt förutom att det dyker upp nya hus och restauranger lite varstans


Närmaste stranden. Vi tar det väldigt lugnt första dagen. 
Men bad blir det. Åh, detta ljuvliga vatten. Varmt och lent. Balsam för själen


Sällskap fick vi av denna jättesöta vovve. Herre gud om man stoppa ner dom i bagaget. Skulle inte nog inte funka tyvärr


Idag blev det att hyra moppar. Första dagen en vurpa. Det hör till traditionerna. Händer bara när jag, dum som jag är, stannar i en uppförsbacke 😆
Skrapar mig lite på en taggtråd. 
Inte värre än så


Vi går ner till byn och äter på kvällen och njuter av värmen och en skön vind


Idag tog vi mopparna och körde norrut så långt det nu gick. Och träffade denna 
jättesöta familj


De senaste tio dagarna har det tydligen regnat här och det märks tydligt på vägarna som är katastrofalt dåliga.

Men i morgon mot nya mål


Kommentarer

  1. Kommentera gärna så jag ser att det funka.
    Kommentera något, skriv ditt namn inunder och klicka på anonym och publisera.Tackar

    SvaraRadera
  2. Jag testar! På tåget som strax rullar ut från Göteborg C!

    SvaraRadera
  3. Du måste ju vara försiktig när du kör moppe!!! Tur att det inte skadade dig mer än du gjorde.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala