50 åringen


En glad 50 åring. 


Om man ska ta sig till kalaset blev det pendeltåg och sedan bussen mot Kassmyra. Kära nån vilken vilken nostalgitripp det blev. Kändes lite som jag var turist i mitt eget land. I Storvreten har det inte hänt så mycket. 
Blev upphämtad vid Kassmyra kiosken av Marie som tillsammans med Magnus redan hade kommit.


Tar alla chanser att umgås med de här skönheterna


På hydet var det ännu inte så mycket folk men det ramlade in folk hela tiden 


En väldigt rolig tillställning. 
Vally och Zelda var det full fart på. Ett kalas med alla olika åldrar och typer av människor är en bra kombo. Allt i en trevlig mix. Dagisfröknar (förlåt Gun), mc kompisar, grannar, barn och barnbarn


Ubbe som stod i baren hela kvällen tog en paus med frugan och svärmor! 
Det blev ingen sen kväll för mig, vid niotiden fick jag skjuts till Tumba och pendeln av Maria och Anna som det också var så roligt att träffa


Och nu har jag gjort höselscreening hela dagen och packar ihop och beger mig mot hemmet och en lägenhetsvisning. 

Kommentarer

  1. Jösses. Harbrovägen ser precis ut som det alltid har gjort. Lite mysigt faktiskt. Kul med fest!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala