Vänner


I måndag kom Christina, så mysigt! En vän som jag träffade för första gången när vi båda var värdinnor på AW för singlar i Sverige. Jag i Stockholm och hon i Göteborg.
Önskar att hon bodde närmare. 
På tisdagskvällen var vi i Vitabergsparken och såg Karl Dyall och Rennie Mirro. Så himla  bra om man gillar bland annat Frank Sinatra och den typen av musik


På onsdagmorgon åkte Christina hem. 

Tidigare hade jag fått frågan om jag ville följa med Irene till hennes nyinköpta lantställe som ligger nära Östhammar. 
Jag hade tyvärr slut på åksjukepiller så det var en chansning. Gick inte så bra. Jojo kräktes fyra gånger! Stackars liten!
När vi ändå skulle in till Östhammar passade jag på att fixa nya piller så hemresan gick jättebra.
Ser ni på bilden? Nu kan både Irene och Christina få kela och mysa med honom. Så jätteskönt. 


På fredagen hade vi tid till veterinären för kloklippning. Gick så bra. Nu har jag köpt  en egen sax så jag ska försöka själv lite då och då


Min lilla randiga kille


Äntligen har jag fått ett datum för renovering. På onsdag ska det ske!


Den här väggen är det mest spännande att se före och efter


Den ska målas med kalkfärg jag
Men innan ska möblerna bort från väggen, hur nu det ska gå till.


Ska bli kul att rulla ut mattan när allt är färdigt


Kommentarer

  1. Ja fina vänner är guld värt!
    Kul att höra att det går bättre och bättre för Jojo att umgås med andra.
    Ska blir roligt att se hur det blir efter renoveringen och när mattan är utrullad.

    Kram Åsa och Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala