Sommarflickor






Ursäkta Gun! Jag snodde fotot från dig
Mina tre sommartjejer (som jag är så stolt över)
Praktiskt var, att när dom var små och fyllde år på sommaren. Byns ungar kunde komma och vi hade kalaset i trädgården.
 Åsa som är först ut bor ju som bekant i Thailand så henne får vi fira på avstånd. Men vi hoppas att hon kommer hem nästa år då det är jämna år.
 Marie som är en midsommartjej firade Gun och jag på en hel dag med sol och bad på Getryggen med god mat som mannen lagat till oss.
Gun firade vi i dagarna tre i Trollsta


Matteus och Lynn. Mitt äldsta och den näst yngsta barnbarnsbarn


Det blev några fina dagar då jag kunde ta mig till stranden. Årsta havsbad


Hittade en liten plats för mig själv. 


Våran skogsrunda 


Jojo i blåbärsskogen. 
Igår var vi ute och plockade blåbär. Så gott med svenska blåbär, inte så stora som de som finns i affärerna resten av året men oj så mycket mer smak



Har hittat en glass på Lidl som är sockerfri och så himla god


Annars fortsätter jag som vanligt måndag, onsdag och fredagar. 
Heja mig





Kommentarer

  1. Heja mamma 😃💪🏽
    Vill bara påminna om att Ossian är ditt yngsta barbarnsbarn 🥰. Fina bilder 😊

    SvaraRadera
  2. Heja mamma 😃💪🏽
    Vill bara påminna om att Ossian är ditt yngsta barbarnsbarn 🥰. Fina bilder 😊

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala