Sommaren är kort

 

2012-07-04 16.26.35

Årstaviken massor med glitter i vattnet! Så vackert! På hemväg från jobbet möts Lennart och jag på Årstavikens lilla matställe. En bra början på helgen.

Lider just nu av att tiden går så fort. Halva sommaren är redan förbi och de dagar som termometern visar på mer än +20 är lätträknade. Letar billiga Greklands biljetter just nu och för första gången någonsin så ska jag försöka vänta till dagarna innan semestern. Jag har ett Greklands sug  som heter duga.Det är många tror jag känner som jag att oavsett varför Grekland har så dålig ekonomi så vill man stötta lite det man kan. För så många underbara semestrar som jag haft där så känner jag mig skyldig att ge igen lite av det man fått hos de underbara Greker man mött under åren.

Jag behöver ladda batterierna till hösten och vintern då jag förhoppningsvis ska till Thailand.

En kort blogg får det bli idag eftersom det är mycket på jobbet, när man kommer hem så är orken slut.!

Det föds väldigt mycket barn nu. Har dom inte annat att göra än att föda barn, kan man undra? På en dag föds det 33 barn på SÖS. Det ni!

Nu skulle jag egentligen ta hand om fakturor och kolla så folk betalt det dom ska, men solen lyser så det får bli solsängen och en bok på gräsmattan istället!

Ha de!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala