Ljuvliga tid

 

256x256_fit_one_bestfit - kopia (1118)

Hemma på min gård

256x256_fit_one_bestfit - kopia (1318)

Nu händer allt så snabbt så man vill stoppa tiden

256x256_fit_one_bestfit - kopia (1005)

Allt på en gång.

256x256_fit_one_bestfit - kopia (952).

Och det doftar underbart. Hägg, syren och nyklippt gräs.

256x256_fit_one_bestfit - kopia (1273)

Har haft en jobbig vecka så då får man uppmuntra sig själv med vackra blommor och ett glas vin

256x256_fit_one_bestfit - kopia (1282)

Som dom flesta vet så är jag viktväktare sedan jag kom hem från Thailand (känns som det är evigheter sedan) och det går jättebra får jag väl säga. Känns underbart att komma i kläderna som hängt i garderoben några år. Till och med en del med prislappen på, för jag skulle bara behöva gå ner ett par kilo. Vilket jag aldrig gjorde. Men nu så! Hu vad duktig jag är:-)

256x256_fit_one_bestfit - kopia (682)

Är det någon som vet vad detta är för träd? Barr och löv på samma träd!

I dag har jag gått till Älvsjö industriområde och lämnat bilen på service och nu dax och hämta och betala. 3,6 km att gå enkel väg. Det blir lite extra gott att äta för det.

Skönt att veta att de gått igenom bilen och att det är ok och på fredag är det dax för första besiktningen efter jag köpt bilen i höstas. Spännande!

Idag ska jag åka till Dalens kyrkogård och hälsa på kära mor med en blomma!

Ha det så gott och var rädd om varann

Kommentarer

  1. Vad kul att viktväktarna funkar så bra, du är jätte duktig :)
    Ja nu blommar det vackert lite överallt.
    Kram
    Gun

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala