Strul

Ja, strul är det minsta man kan säga! Jag fick problem med internet och fick förklaringen av tele2 som lagt om något, eller nåt, och då slutade min sticka fungera. Den fick jag ju igång igen men då hade mina appar fått spader.
Mina fina pelargoner blommar fortfarande utanför porten till glädje för oss alla
 
 
Som tur är så fick jag hjälp av Kim och Kenta som är väldigt duktiga och snälla. Jag bjöd på middag och dom fixade
 
Kim fixade mina kanaler. Nu har jag bara att bläddra i mina favoritkanaler. Kanon!
 
Min lilla prinsessa ställer så snällt upp på fotografering
 
 
Den snälla och goa storasyster Lynn sysselsätter Albin, som trots att han nyss fått bort gipset rör sig ganska obehindrat. Det blev både Smart ass och Rappakalja.
 
En rolig grej på bygget där Oskar skulle jobbat om han inte drog till Australien. I  stället för ett plank som skulle klottrat full med grafitti så har de satt en vägg av "svarta tavlan". Ja ni vet vad jag menar!
 
 
Där kan man ta en krita och skriva var man vill bo innan man dör. Sedan tvättas tavlan av när den blir fullskriven.
 
Jag försöker odla lite vänner utanför jobbet för kommande tider. Här är en av dom, Carina. Jättetrevlig som jag lärt känna i höst.
 
Nu mina vänner och läsare delar jag upp mina upplevelser och nästa gång får ni veta (nästan allt:-) om min tokroliga resa till Bohuslän och Skåne
 
Hej svejs
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala