Hurra, hurra för våran Åsa idag 2 juni

 
Idag fyller Åsa år. Och det känns lite extra tomt efter henne en sådan här dag. Så i dag ägnar jag bloggen åt henne. Min yngsta! 
 
 
Hittade lite fina bilder. Här från bröllopsförberedelserna

 
Vi har ju alltid rest. Oj så mycket skoj och mysigt vi haft och fortfarande har när vi reser. Den här bilden är från 2003. En Helsingfors kryssning med alla tre

 
Åsa och Katrine var till Ängelholm och hälsade på. Då passade vi på att göra Köpenhamn. Det här var en tidig majdag. Oj vad solen brände
 

 
Skräddarön.
Vet inte riktigt vilket år det var. Men Pontus fångade krabbor och vi åt räkor på klippan. Och det var en fantastisk sommar
 
 
Det är här en dröm jag haft. Att få egen tid och få uppleva så mycket som vi gjorde på Paperbark camp.
 
 
 
Paddlade kanot gjorde vi

 
 
Cyklade

 
 

 
till närmaste stad
 
 
Ja, en lycklig och stolt mor är jag. Mycket har jag att vara stolt över. Tre vackra och fina döttrar och som grädde på moset en underbar svärdotter. Jag är så glad för deras skull.
Att de vågade ta steget och flytta till andra sidan jorden, även om det smärtade ett modershjärta. Tack och lov har det inte blivit så hemskt som den bild jag målade upp.
 Men nog saknas hon min yngsta. Min dröm är att vi ska kunna samlas alla, och förhoppningsvis sker det nu i december.
Puss min kära, älskade dotter.
Jag älskar dig
 
Din mamma 

Kommentarer

  1. Tusen tack fina mamma! Så brun jag var när jag bodde i Sverige. Ja i december ses vi. Ska bli så mysigt!

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala