Vilken Midsommar det blev

 
 

 
Den här bilden får symbolisera midsommar 2014. Fy tusan, så kallt det varit! Jag åkte till Ante dagen innan midsommarafton, så morgonen därpå så var vi ute och letade blommor att klä stången med. Vi hittade en hel äng med lupiner, prästkragar och klöverblommor.
 
 
 
Min midsommarkille
 
 
 
Vi fick ihop en hel del
 
 
Vi var bjudna till Antes goda vänner Rolf och Yvonne. Jättetrevliga, glada och lätta att umgås med.

 
Midsommarstången och Rolf
 
 
Det blev både sill och nubbe och mycket annat gott som hör till midsommar. Snapsvisor sjöng vi också som Rolf hade satt ihop.
 
 
Midsommardagen firade vi Marie som hade födelsedag och bjöd på mycket god mat och dryck.

 
 Och som grädde på moset fick vi också träffa bland annat Lukas och Isabell som jag inte träffar så ofta

 
Marie hade också gjort en "nyttig" tårta. Glutenfri, som var himmelskt god!
 

 En extra klick på moset var ju att Antes barnbarn var där eftersom hon är kompis med Johanna. Ja, inte vet jag om det hade gått att få en bättre midsommar. Jag blev kvar i Gnesta till idag(tisdag) så det hann bli fler goda middagar, sköna stunder, reseplanering och långa promenader.
 
Från någon som mår så gott och njuter av livet
 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala