När det händer

 
 
 
Idag, måndag, behövde man mig på SÖS. Jag går dit i arla morgonstund! Jag väcker kroppen med frisk luft och solsken.
Sätter på Runkeeper, inte så mycket för tiden skull utan mer för att se ungefär hur långt jag går på en vecka.
 
 
Om det nu blir lite svamligt idag, så är det för jag är så uppfylld av tankar på det som hänt nyligen

 
Jag kan inte skriva en blogg utan att nämna det stora som så plötsligt hänt.
Förra måndagen, Lill Åsas, födelsedag, så träffade jag anledningen till att jag känner mig alldeles förvirrad.
 
 
Hur kan det vara så, att träffa en alldeles ny person, som känns så rätt och där allt stämmer? Våra liv har hela tiden korsats med händelser och personer. Lika intressen, ja det mesta stämde.
Underligt!
 
.
Fredag då åkte vi in till stan och strosade, var på Smaka på i Kungsan. Det var sådan mysig stämning överallt, band som spelade lite varstans. Här på Götgatsbacken. 
 
 
 
Lördagen åkte vi till Gnesta där min kära bor
 

Underbara dagar och kvällar.
 

 
Så här fin utsikt har en del 
 

 
För att inte säga trädgård. Svårt att ta sig tillbaka till Stureby efter några sådana dagar i Gnesta.
 
Här är anledningen!
 
 
 Atlas och Annika skulle komma förbi och hälsa. Meningen var att jag skulle ha passat Atlas i helgen men i all förvirring så hade jag inte antecknat att det var denna helg, då jag lovat jobba på söndag
 
Visst är han lik Melvin? 
 
Må så gott alla mina nära och kära!
 


Kommentarer

  1. Jag är så glad för din skull!!! Du är värd att ha en fin person i ditt liv

    SvaraRadera
  2. Så underbart!!! Jag håller med min fru.

    SvaraRadera
  3. Detta är toppen tycker jag. Jag råkar ju veta att detta är en mycket fin person. Ha det gott

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala