En boll har landat

 
 
 
Ja, en bit närmare målet. Visum för 6 månader är klart och börjar gälla när jag passerar passkontrollen i Sydney.
På denna bänk i Botaniska trädgården är det inte tokigt att sitta och lyssna på alla fåglar och läsa en bok, kanske!
 Eller äta lunch med Åsa!
 
 
Bilen är ute på Blocket, inget har hänt där!
 
 
Lägenheten har jag haft visning på
 
 
Fler har varit här och kikat. Av dom är det väl kanske tre, fyra som jag har tyckt vara okey. Men det är väldigt svårt att se vem som skulle vara en bra hyresgäst. Två av dom hade små barn och det vet jag ju hur trångt det skulle vara. Dessutom mycket mer slitage än om det bara är vuxna!  

 
En tjej var här förra måndagen och tittade på lägenheten. Hon skulle dela den med en kompis.
Jag fick ett sms dagen efter att hon varit här att hon tänkte tacka ja, hon skulle bara prata men sin kompis. Jag signareade kontraktet och väninnan signerade också. Sedan dess har jag väntat på att hon som tittade på lägenheten ska signera kontraktet, vilket hon inte gjort. Så jag har återkallat kontraktet och börjar om på nytt. När den bollen landat så kan jag andas ut!
Får jag inte bilen såld så får jag väl ställa av den när jag ska vara borta. Frågan är väl bara var den ska stå i sju månader?
Men det löser sig säkert!

 
För övrigt har Ebba varit hos mig förra helgen.

 
Bio i Kungens kurva och lek och bus i parken. En underbar liten tjej
 
Kramar från mig till dig

Kommentarer

  1. Då får vi hoppas på att du får ett supermega bra pris för bilen och att dufår lägenheten uthyrd snart. Ja snart är du här!

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala