Snyggaste femtioettåring som finns!

 
Hurra, hurra för födelsedagsbarnet. Ikväll har vi firat Gun som fyller år idag!
Stolt mamma är jag till denna fina människa som har ett så stort hjärta för allt och alla!
Alla var där (nästan), lillasyster saknades. Kan bero på lite för lång resväg;-)) 
Jättemycket och god mat som vanligt och högt i tak. Alla försöker få en syl i vädret, det är inte så lätt.
Som Gun sa, "som en grekisk" stor familjefest.
 
 
Den som stal uppmärksamheten var detta lilla troll, Zelda!
 
 
Mysigt bad i mormors pool med moster Emma
 
 
I går var jag bjuden på sill och laxbord hos detta tjusiga par, Helen och Edvin. Så himla mysigt. Sitta ute kunde vi också

 
Som lök på laxen var också Babben på besök. Det pratades mycket Thailand och Australien. Helen och Edvin kommer nämligen ner till Sydney och hälsar på i februari. Jätteroligt!
Vi trivs verkligen ihop.

 
Jag går mina fem km varje dag. Idag fick man nästan hålla andan och lägga på en rem för att hinna hem innan regnet och åskan kom.
Jag hann!
 
En glädjande nyhet!
Jag har fått min lägenhet uthyrd. Huuurraaa!

 

 

 

Kommentarer

  1. Grattis till uthyrd lägenhet!
    Ja Gun är sannerligen en vacker människa. Både på utsidan och insidan.
    Kul att Helen och Edwin kommer och hälsar på dig Downunder

    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala