Vecka fyra

 
 
Sån e ja 
 
 
Morris den kelsjuke
 
 
I början på veckan mötte jag denna trupp av ridande poliser i parken.

 
Och så blev det då äntligen dags för Helen och Edwin att göra mig sällskap. I lördagsmorse äntrade de Australiens mark. Så efter några timmars snack så begav vi oss till Paddington market som ligger nära hemma.

 
På vägen hem läskade vi oss lite. Stannade till på Five ways, satt och njöt av sol och värme

 
Kvällen blev inte sen, men vi satt ute och hade trevligt i några timmar!


 På söndagen skulle det solas och badas.
Tog därför bussen till Bondi beach och gick vägen utmed vattnet till Bronte.
Förskräckligt mycket folk överallt. Märks tydligt att det är högsäsong.
 

 
 Vädret här har varit det kallaste januari på många år sägs det! För en nordbo är det alldeles lagom med +25. Om man då råkar se det svenska vädret är jag väldigt nöjd. De dagar som temperaturen legat i närheten av +40 blir det för varmt för mig.
Nu ska vi strax iväg på nya äventyr
 
Kramar
 

Kommentarer

  1. Jag vill ju ha vinter på vintern och blev besviken när "värmen" kom. I dag står det dock om vårtecken i DN så vi hoppas på en tidig vår!6

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala