Ser framåt


Promenaderna runt Ringvägen fortsätter minst 3 ggr i veckan och F&S 2 ggr. Inte händer nåt på vågen ändå. Men det är väl bra att röra på dom dom här stela lederna man fått, tänker jag. 
Resten får jag väl ta tag i med stöttning av viktisarna när jag är hemma igen, det brukar ju funka



Även om det inte händer så mycket på vågen får jag ju i alla fall motion. Det är en skönhetsupplevelse att gå denna väg


I fredags hade fint främmande. Edvin och Helén var här och käkade. Så himla trevligt!


Uppvaktad i förväg blev jag. Så otroligt glad för denna klocka . Inköpt i USA på hemvägen från Mexiko. 


Amaryllisen också den från min bästa vän.


På lördagen träffades jag och Gun på julmarknad i Nynäs. Kallt så in i vassen var det.  
Vi fick gå in och värma oss på café. 


I går var jag och hämtade posten hos min hyresgäst. Känns lite märkligt att gå in där när ingen är hemma. Jag frågar förstås att det är okey. Men känner mig som gäst i mitt eget hem. 

Inte så många dagar nu till vi åker. Börjar så smått planera. 

Annars har jag bokat boende på Karpathos till sommaren
https://www.booking.com/hotel/gr/minas-apartment.sv.html?aid=373422;sid=c948ca592a1f37c564808b4318ba26bb


Här ska jag bo med Helén och Babben två veckor i början på augusti
Ser redan fram mot den resan. Grekland är alltid i mitt hjärta!

Ha det gott

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala