Vecka 46


Det blir en tidigt morgon om man bokat in många saker på en och samma dag! Förrådsröjning stod bland annat på schemat denna dag 


Passade på att hälsa på mina gamla när jag hade vägen förbi. Var till Södertälje och hämtade nyckeln till lägenheten på Koh Tao😁 Tre veckor innan vi sticker! Wooho!! Börjar förbereda oss med lite planering. Vad vill vi se, vad vill vi göra? 
Naturligtvis ska jag visa mitt Sydney men det blir ju bara två dygn när vi kommer dit och sedan fyra dygn innan vi åker hem. Däri mellan har vi hyrt en camper, en Lucky Rookie!
Få se hur det blir!


I lördags var det kalas för denna 22 åring. 


En mycket stolt farmor


Mycket folk blir det när barnen får barn och och flickvänner. mycket god mat och "duppa" till kaffet. Axels Isabell hade bakat hallongrottor och morotskaka Jag bidrog med lite saffrasbröd jag bakat samma dag


Men trots födelsedagskalas var det nog denna sötnos som fick mest med uppmärksamhet. lilla Alice. 


Ha det gott

Kommentarer

  1. Mysigt att få ha alla så där under samma tak och umgås.
    Ja snart är ni på väg på er långa resa! Underbart

    SvaraRadera
  2. Vilken mysig dag! Alice är ju så himla charming.
    Underbart att kunna börja planera för semester. Om två veckor flytter vi till Lanta. Helt overkligt.

    Jag har försökt att kommentera bloggen tidigare, men inte lyckats. Om man använder Chrome som weblösare fungerar det inte att kommentera. Explorer funkar dock fint. Så om du får mindre kommentarer än vanligt kan det vara därför.

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala