En liten Ines


Förra söndagen var jag i Vitabergsparken med Angelina och lyssnade på Lisa Ekdahl. Ja, lyssna var det enda vi gjorde. Såg inte en skymt av henne. Otroligt mycket folk.


Går över Skanstullsbron mot Gullmarsplan
En skön promenad då jag suttit på en filt ett par timmar. 


Nu njuter jag av mitt nymålade hem. 


I torsdags hade jag Irene på middag.  Så roligt att duka lite fint. Är man själv så blir det ofta att jag sitter framför tv och äter, tråkigt men med sällskap av nyhetsmorgon på frukosten är det helt okey



En ny liten familjemedlem har kommit till världen. 
Välkommen till världen lilla Ines


En jättestolt och glad storasyster. Hoppas få träffa dom snart


Tänk att det det är så jättespännande med tunnelbanetåg. Han hör dom på lång väg. Då blir vi stående tills tåget eller de röda bussarna passerat


Min fina pojke som gjort så stora framgångar på senare tid


Flera gånger i veckan  blir det långa promenader


Slånbär! 
Vet inte riktigt vad man gör med dom?
Likör, marmelad eller?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala