Kämpa på!


Vilken fantastisk upplevelse. Jag var ett ärende i stan och gick då förbi biografen och såg att den här filmoen skulle börja om tjugo minuter. Så det blev en spontan ingivelse som jag aldrig kommer att ångra
Bästa film någonsin ( nu vet jag vad mina tjejerna säger, Broarna i Madison County då). Ja den filmen är också väldigt bra
Men den här! Den går ända djupt in i själen. Jag säger som Åsa E, jag fulgrät i slutscenen. 
Så fruktansvärt bra. Fantastisk musik av alla sorter. Ståpäls i många scener.
Dessutom är det nog den snyggaste man som går på denna jord. Så det så!!


Min favorit affär heter Lidl! Där hittade jag dom här fina krukorna och blommorna. Jag har till och med köpt kläder med väldigt bra kvalite. 


Onsdagen vaknar vi till en jättefin dag!
 -5 och strålade sol. Går en runda runt Årsta fältet innan jag åker till SÖS.

 
Sedan jobbar jag mellan 15.00-20.00. Efter det blir det en prommis i snöovädret. 
Det räcker väl med 3 decimeter?


Nästan hela huvudet försvinner när han får spår av en harlort. Väldigt gott! 
Tror faktiskt att han älskar snö och vinter.


Lagar ww mat och gör bara vad som står i receptet.  Inget jag brukar. Jag spårar nästan alltid ur och gör på mitt eget sätt. Men nu följer jag receptet till punkt och pricka. Jätteportioner blir det. Ibland så orkar jag inte en hel portion.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala