Innan resan


Tänkte slänga tulpanerna men även om de är utblommade är dom vackra. De fick stå kvar några dagar


Det är långt till påsk men tiden går fort. 


Medans jag är borta blir det målning och tapetsering av lägenheten.
Vilken överraskning när jag kommer hem


Tapetval är inte lätt


Nu börjar resan kan man väl säga.
Jag har kört Jojo till Tyresö där han får vara medans jag är i Thailand. Och där trivs han 


Ny resväska som inte rymmer så mycket. Men ska man ha med sig knäckebröd, kaviar och ett par bib så räcker den inte långt.


Det blev till att möblera på balkongen för att ge utrymme till målaren. Ett extra rum. Jätteglad för det extra rummet


Hoppas jag kan få till det när det ska kopplas ihop igen!!


Nu sitter vi och ser när planet rör sig över klotet. 11 timmar ska vi väl klara. Nästa gång blir det blogg från Thailand!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala