En mycket älskad och kär vän

 

IMG_0154

En kall och frisk promenad utmed Rönneå. På väg till djurkyrkoården för att tända ett ljus på Melvins grav. Här har han vilat sedan snart 5 år. Här kommer en kavalkad av kort på finaste kille någonsin.

102_0225

Med sin gosing

105_0594

Så fin.

103_0340

Så här minns de flesta honom. Han hade koll på alla som passerade.

DSC00088

Sista kortet. Snuttade in i det sista. En älskad vän som berikade vårt liv i 12 år.

109_0912

Ja, sedan gick tjejerna på stan och shoppade. Och jag är säker på att de inte missade någon affär! På kvällen var vi bjudna  till Carima och Gnistan som ökat på antalet barn sedan sist med lilla Emma som dock bara var intresserad av en enda person, Uffe.

IMG_0164

Emma, en riktig solstråle

IMG_0165

Storasyster Cassi och storebror som vi kallade Darin av förklarliga skäl.

Avslutade som vanligt kvällen på åpromenaden. Jag har njutit av varje minut på denna resa. Tänk, att för en mamma måste det här slå allt. Att få umgås 24 timmar med sina vuxna barn. Imorgon far vi hemåt. Och den här helgen bär jag med mig länge. Tack igen, för att jag fick dela den här helgen med er.

Mysigt att få träffa sin vän igen och borta bra men hemma bäst¨. Visst är det så. Men resor förgyller ändå livet.

Kommentarer

  1. Du har ju blivit ett riktigt proffs på att blogga. Ja jösses så fin han var Melvin. Och vilka fantastiska döttrar/svärdotter du har ;)
    Kram på dig från Åsorna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala