Fredagsfin

Nu är hon fräsch som en nyponros

2011-01-28 17.01.45

Hörapparaten rengjord,  nytt batteri (går nu att samtala), håret rullat och naglarna lackade. Som grädde på moset, rena nya gardiner uppsatt. Ja, så kan det bli helg även för mormor.

P2030023

Det här var den bilden jag sökte igår. Kan man ha det bättre.

P2030024

Utsikten från hängmattan. En sådan “gren” var väldigt nära att förkorta mitt liv några dagar senare, Hua så hemskt.

P1300001

Första dagen på Koh Lanta. Gun, Andrè var fortfarande kvar några dagar, så mysigt vi hade det.

P1310011

Mitt fina boende på Nautilus resort. 25 m till massagebänken, 25 m till baren och 25 m till havet. Har de sista dagarna haft Thailandsabstinens som ni märker.

P1310008

Mitt fina badrum under bar himmel.

 

P2020021

Avslutar och önskar er en trevlig helg för det ska jag ha!

Kommentarer

  1. Ja vi lider också av extrema Thailands-abstinenser, hua. Jösses så bruna vi var. Nu är man lite blåvit istället. Usch vad otäckt med den där tjocka grenen som kom nerdumpandes precis några centimeter från dig.
    Hoppas att du snart får komma till Thailand.
    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala