Zumba

 

Låter som en elefant. Och det är precis så jag känner mig! Herre jisses, roligt är det men tur är att det inte finns bilder på eländet. Orkar inte studsa som en boll på golvet.

P2210021

Det här var det jag hade i tankarna förra året vid denna tid. Thailand! Så härligt! Nej nu ser det ut så här istället..

DSCF0333

Men man ger sig inte ändå. Inte är det konstigt att en del flyr landet! Men snart ser det ut så här. Oh ljuva längtan så härligt. Jag har hört koltrasten två dagar i rad nu

DSC00443

Ha nu en trevlig helg på er. För det ska jag ha!

Kommentarer

  1. Och jag vet inte ens hur en koltrast låter, men jösses vad jag längtar efter vår nu. När Oskar var nyfödd plockade jag tussiloago den 3 februari! (1989)Otroligt!

    SvaraRadera
  2. Vilka kontraster, bilden från Thailand och snöovädret. Jag kommer ihåg när man satt i Thailand och kollade på svenska nyheter på TV att det var så fruktansvärt overkligt att det var kallt och snöigt i Sverige. Nu är det tvärt om. Det är svårt att föreställa sig varmt och sol. Men så jag längtar efter sol och värme. Om 4 veckor idag så äntligen får vi åka till Thailand igen :)
    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala