Så skönt

 

Jag började här på Ölandsgatan hos Pia. Min frisör sedan något år tillbaka. Det är ju något konstigt med frisörer, eller hur? Dom vet ofta mer om kunden än vad de närmaste vet. Och anförtror sig gärna om sitt liv. Jag tror det är typiskt för frissor. Social kompetens måste man nog ha för det yrket

Efter det så var det tid beställd på Axelsons SPA. Jisses vad skönt. Helkropps peeling (inför sommaren) och ett kamomillbad (bubbelbad) och under tiden så var det en ansikts behandling. Sedan är man som en ny människa. Kamomill är ju lugnande så sedan strosade jag lite i Vasastan. Åt lunch på Odengatan och satt och tittade på folk. Då kom de första regndropparna. Så då begav  jag mig hem mot Stureby. Nu jobbar jag två dagar och sedan ledig tre. Det är gött!

Så idag har både kropp och själ fått sitt.

Var snäll mot dig själv

Kommentarer

  1. Vilken härlig dag! Man måste få skämma bort sig så där ibland!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala