Ibland får man var snäll mot sig själv

 

2012-12-05 07.52.26

I onsdags kan man lugnt säga det var kaos i Stockholm det kan väl ingen ha missat. Då bestämde jag mig för att ta bilen! Jag skulle nämligen ha mina kära kolleger och grannar från SÖS på lite glögg. Jag tog mig i alla fall till SÖS men ju längre dagen led ju värre blev vädret. Så vi ställde in glöggfesten. Vi satsar på nästa torsdag, hoppas det bättre då. Bilen den står fortfarande kvar i garaget, jag ska ändå jobba i helgen och hoppas på att det är plogat i Stureby så jag kan parkera när jag kommer hem med bilen

2012-12-02 22.02.29

Glömde visa de vackra julrosor jag fick av Gun och Marie i söndags. Ni får ursäkta bildkvalitén, men helt plötsligt fick min mobilkamera snurren.

2012-12-06 19.33.06

Torsdagskvällen kom Irene över på middag. Vi har inte brist på samtalsämnen vi inte. Här försöker hon klura ut något på sin nya mobil. Och där kunde jag faktiskt vara till hjälp!

2012-12-07 12.42.23

Jag har ju varit ledig torsdag och fredag så idag (fredag) så hade jag beställt två timmar på Axelsons spa. Det srubbades, inpackades och masserades så är jag len som en barnrumpa över hela kroppen. Mums!! Min kropp behövde lite handpåläggning. Dessutom inhandlades en hudcreme som är så underbar. Jag använde den i Australien och den är bara så underbar!

2012-12-07 13.58.11

Och titta, de har efter två dagar hittat trappen upp till Bollstavägen.I morse åkte jag kana utför trotts de nya broddarna. Jag har ju funderat länge på hur jag ska få tag på en billigare lägenhet. Så jag la in text och några foton på lägenhetsbyte.se och imorgon efter jobbet ska jag titta på en lägenhet inte långt härifrån, på gamla Huddingevägen i Örby, för tvåtusen mindre i hyra. Jag kan göra något roligare för de pengarna. Så nu får vi se hu den ser ut i verkligheten. Spännande!

Kommentarer

  1. Oj vad spännande med lägenheten!

    SvaraRadera
  2. Oj vad spännande! Ser fram emot att höra hur lägenheten såg ut! Kram och lycka till.
    Kram från svärdottern

    SvaraRadera
  3. Då håller jag tummarna för att den lägenheten är fin och bra på alla sätt och vis.
    Kram från yngsta dottern.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala