GRATTIS FINASTE MARIE

2013-06-20 17.28.37

Mellandotter, duktig, målinriktad, ambitiös, vacker, stark och självständig. Ja, jag kunde väl fortsätta hur länge som helst, jag är så in i vassen stolt över dig.

När barnen är små och upp i tonåren är man ju som mamma lite undrande ibland, hur kommer det att gå? Hur kommer livet att bli för ens barn? Jag har faktiskt aldrig funderat i de banorna när det gäller Marie.  Hon har hela tiden satt upp mål och strävat dit hon vill. Fantastiskt!

2013-05-22 11.43.56

Maries favoritblomma

2013-06-20 18.16.50

Tack Marie för att jag fick vara med och dela den här kvällen med dig och dina käraste. En syster fattades men fanns med oss ändå!

En så underbar kväll, inte bara vädret!

2013-06-20 17.26.49

Utan att få vara en del av din fina familj. Alla fina söner var också där men jättegulliga flickvänner. Du är verkligen rik Marie!

Sedan gjorde det inte saken sämre att få fira din födelsedag på Getryggen. Här med din kära och fina man i livet.

2013-06-20 20.05.42

En magiskt vacker kväll. Som lök på moset fick vi en underbart god middag som Magnus tillagat.

2013-06-20 20.30.39

Och en jättegod midsommartårta som Marie gjort

Älskar dig Marie och ha en fantastisk födelsedag och

Glad midsommar

Kommentarer

  1. Jag såg att Marie inte kunde kommentera, men jag provar om det går. Ibland blir blogger så där tokigt. Vilken fin blogg! Så sann och ni såg it att ha haft en underbar födelsedag. Kram kram

    Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala