Resor

 

2013-03-13 05.57.50 - kopia

Hur kommer det sig att man fått resor i blodet? Tillhör man nomadfolket? Eller vad beror det på! Har idag fyndat en Thailandsbiljett för 4700 med Quantas. Visserligen en mellanlandning i Dubai. Men där kan man väl gå och skrota i två timmar. Finns nog något att titta på. Kanske man kan få lite massage? Den 30 januari bär det av. Hem den 26 februari.

   2012-08-14 12.08.19

I augusti är det Lefkas Grekland en vecka med Babben och Kicki. Ska bli så himla kul. Det är något särskilt med Grekland

2012-08-11 17.28.51

Det här är väl en av anledningarna. Den första grekiska salladen och en kall Mythos! Himmel så gott!

downloadfile-3

I mitten på juli blir det en långhelg hos Gunilla på Gotland. Då hinner jag inte med Visby, så dit åker jag ett par dagar när jag kommer hem från Grekland!

Ja, så har jag äntligen bestämt vad jag ska hitta på i midsommar. Jag ska till Hässnäs gård som ligger strax söder om Göteborg i Mölnlycke.

Sjöstuga

Ser trevligt ut tycker jag. Dit kommer ca 50 andra personer också. Övernattning, trerättersmiddag och dans.

Ja det var den sommaren det! I september blir det Formtoppen med döttrar, svägerskor, kusiner till döttrarna och många andra. Fjällvandring i 5 km för mig i Sälen!

Låter som jag är på banan igen, eller hur?

Kommentarer

  1. Ja du har verkligen mycket roligt framför dig.
    Var rädd om dig bara så att det inte blir för mycket. Kram

    SvaraRadera
  2. Oj så mycket roligt framöver!!!
    Flyger Qantas från Stockholm? De har de väl inte gjort förut eller? Ni var ju tvungna att åka från London hit. Superbra pris verkligen!

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala