Formtoppen Sälen september 2013

 

PICT0091

Oj, så jag hade sett fram emot denna helg. Jag tog bussen och trodde jag skulle sitta och läsa. Men det blev inte så mycket läsa. Det är ju kanon att åka buss! Man sitter högt upp och behöver inte irritera sig på alla galningar:-) som är ute på vägarna. Sitter bara och njuter av detta fantastiskt vackra landskap.

PICT0094

Bussen gick bara till Mora där jag blev hämtad och bjöds på fika i Orsa. Vilken utsikt från huset! Sedan skjutsad  till Lima. Hos Viola övernattade jag!

PICT0104

Tänk att att få tillbringa en hel helg med två av sina goa döttrar (Åsa du fattades) och som om inte det var nog! Mina underbara svägerskor men sina döttrar (där fattades Linda). Svägerskorna som jag känt sedan vi var väldigt unga (tonåren) och som jag är så glad finns kvar i  mitt liv! Underbara människor!

20130921_113645

På väg upp med Gustavliften

PICT0106

Som ett lemmeltåg från Lindvallen till Sälfjälls toppen 5 km

PICT0108

Ja sedan blev det After run. Inga sura miner här inte.

PICT0113

Så himla roligt! Yngsta svägerskan Ewy, som jag har känt sedan hon var sju år. Hon är lite äldre idag men inte så mycket större:-)

20130921_183850

Till hotellet och snyggade till oss och sedan var det skrattfest för hela slanten. Jisses så det skrattades.

20130921_174047

Snygg treklöver. Marie, Therese och Bibbi!

20130921_174114

En annan jag, Marlene och Viola

20130921_202552

Två av kvällens stjärnor Ewy och Gun

20130921_210658

Kvällen avslutades med middagsbuffé på Högis. Tack alla, för en helg som jag sent glömmer. Har boostat skratthormoner för hela året. Ses igen nästa formtopp 2014. Då ska vi försöka få med de manliga kusinerna och Leif förstås.

Enyoj & have fun!

Kommentarer

  1. Får inte Leif tillhöra gruppen manliga kusiner? 😉

    Ni ser verkligen ut att ha haft en rolig helg. Underbart!

    Kram kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala