Rundan

 

PICT0153

Här börjar den. Koloniområdet bakom Hammarbybacken

PICT0122

Så vackert så man blir alldeles tagen.

PICT0129

Känns som att gå i en grön tunnel

PICT0123

I mångas gick jag två varv och fick ihop 6 km. Runt Lilla Sicklasjön. På ena sidan skugga och mycket träd och skönt grus att går på.

PICT0140

Andra sidan börjar Hammarby sjöstad

PICT0139

De som bor där har ju en otrolig utsikt. Men den kostar har jag förstått

PICT0135

Min badbrygga när jag bodde i Hammarbyhöjden

PICT0147

Spången över till andra sidan

PICT0132

Den här bilden var det som fick mig  att köpa lägenhet här. Det stod en häger på en påle där i vattnet. Jag saknar skogen och därför tar jag nu bilen dit och går.

PICT0152

Eftersom jag saknar orienteringssinne vågar jag mig inte på att gå efter karta. Jag går bara där jag gått tidigare. Har lite dåliga erfarenheter att gå på okända marker.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala