I mål- nöjd!

 

2013-06-14 13.33.47

Äntligen. Dagens överraskning. Vågade nästan inte kliva upp på vågen idag. Trodde nog att jag ökat åtminstone ett kilo, även om det inte märktes på kläderna. Det visade sig att jag minskat 2,5 kilo:-) Trots en del både drinkar och öl. Hur gick det till?

Så här hade jag inte räknat med att bli.

2013-03-27 13.04.54

Det var när jag såg denna hemska bild som jag insåg att det var dags. Usch och fy så hemskt!! Vill aldrig igen se ut så.

Så här extremt var det nog aldrig, men ändå.

Fan va ja e duktig!

Kommentarer

  1. Håller med dig, du är super duktig :)
    Grattis å kram
    Gun

    SvaraRadera
  2. Jätteduktig och jättefin , Sotzi.

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat. Nu väger nog jag mer än dig...dags att börja banta innan du kommer ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala