Fest

Ja det har varit mycket av att unna sig att ha roligt. Träffat och umgåtts med mycket goa vänner. När Cristina åkt hem var jag och Helen ute i torsdags och irrade runt på stan (det är vi bra på). Det slutade med att vi hamnade på Monks vinbar och pratade livet (det är vi också bra på). Lördag efter jobbet bjöd jag hem mig till Marie och Magnus på middag. Mysigt!
Söndag var jag också ute på lokal. Trevlig kväll.
Hejåhå, det är jobbigt att ligga på topp😊
Som om det inte var nog, så igår var jag tillsammans med Helena, Margareta och Carina från södra bb. Vilka jättegoa tjejer. Det blev en underbar massage på spa och middag på restaurang. Idag har jag uträttat en massa ärenden i stan.
Ha det gott

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala