Förberedelser

 
 
Fixat adventsljusen med skogens smycken. Tagit upp el stakarna. Så snart så! 
 
 
 
Ja jag har så smått förbereda för den kommande storhelgen. Som jag ser fram emot den! Det ska bli så underbart att få fira jul med alla, särskilt med dom som inte finns med oss här i närheten i vanliga fall.
Att se syskonglädjen är ett stort ögonblick för alla mammor. Värmer hjärtat! Nåt man kanske har svårt att förstå innan man blir mamma. Så var det för mig i alla fall.

 
Som sagt så har jag börjat lite smått. Brunkålen är färdig och infryst.

 
Men idag såg det ut så här! Färdig grillat! Grillarna står på rad och väntar på nästa säsong!


 
Molly, min nya goa kompis
 
 
Ha det gott

Kommentarer

  1. Vilken rolig bild på alla grillar :). Ja det ska bli roligt att träffa alla i Sverige.

    Molly är jättesöt.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala