Börjar dåligt

 
 
Bättre kunde dagen ha börjat! Fan också, det är så tråkiga pengar. Fast nu var det länge sedan. Svårt att hålla reda på dagarna när man inte jobbar och dessutom var det ju helg igår och idag en klämdag! Usch! 

 
Här gick det bättre! Besiktar den lilla gröna idag utan anmärkning. En jättetrevlig kille som lovade att vara snäll när han såg p-boten. Fick lite medlidande där;-)
Bra med sådana dokument eftersom jag ska sälja den innan jag sticker i september. Innan dess ska jag försöka hinna;-) med en Skåneresa först. Man är ju panchis!!
Det är mycket att stå i!
 
 
Kvällen avslutas med middag och Lets dance, hos Irene. Älskar det programmet , det har allt. Dans, vackra kläder och ikväll var Arja helt fantastisk. Magiska minuter. Som juryn sa "du kunde höra en knappnål falla" under tiden de dansade. Inte ett öga var torrt!
Så otroligt vackert.
 
 
Annars så har jag haft lite hunddagis här sista veckan

 
Förra torsdagen fick Molly och jag sällskap av Prins, som inte trivdes på hundpensionat. Hamnade i slagsmål och fick en skada på ögat, därav tratten, som han inte var van vid så han sprang in i allt. Stackaren!

 
Sedan kom Atlas som bott hos mig i fem dagar. En så underbar kille som påminner jättemycket om Melvin


 
Så otroligt mysig och kelen och väldigt stor eftersom jag är van Molly.
De två kom väldigt bra överens.
Det blev väldigt tomt när de hämtade Atlas igår.

 
Maj är en ljuvlig månad. Just nu är vi mellan hägg och syren! Men jag vill ha lite mera sol och värme!
Kan man få önska sig det?
 
Kram och ha det så gott mina vänner!
 
 
 

Kommentarer

  1. Men Gud så mysigt med hundpensionat. Var hittar du alla fina hundar? Du vet väl att man inte får ta de hundarna som står parkerade utanför affärer :)

    Jag glädjer mig för att ni har fått vår och har sommaren framför er. Hoppas den blir lång och varm. Sen får du komma till våren här i Sydney.

    Kram Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala