Gott Nytt År 2016

 
 
Jag hoppas och tror att 2016 blir ett fantastiskt fint år. Mycket tyder på det;-)
 Jag hade en jättemysig nyårshelg nere på Sutherland street hos Åsorna. Vi lyckades få till en trerätters middag som blev väldigt lyckad!
Förrätt; Toast Skagen
Huvudrätt; Oxfilé med potatisgratäng
Dessert; Pepparkaks Cheesecake
Mums!
 
 
Som lök på laxen kunde vi sitta ute hela kvällen. Ljuvligt!
 
 
Strax före tolvslaget gick vi nerför Hargrave lane. I backen där hade vi fin utsikt mot hamnen och fyrverkeriet
 
 
Eftersom Åsorna är lediga nu i mellandagarna gjorde vi en liten utflykt. 
Vi sätter oss på tåget mot Cronulla. Tredje gången för mig som jag gör den turen och kanske inte heller den sista.
Dit kan jag nog åka hur många gånger som helst.
 
 
Efter en timme är vi framme med tåget och går ner till färjehamnen.
Idag är det massor med folk som tänkt som vi. Barnen har sommarlov och är förstås badsugna, precis som vi, eller för att va ärlig, så är det nog bara jag som är sugen på ett bad.
Tjejerna är riktiga badkrukor;-)
 
 
 
Bundeena, dit det tar ca en halvtimme med färjan, ligger i Royal National park. Väldigt vackert med ett kristallklart vatten. Dock inte så varmt i vattnet som jag kan önska men jag har nog blivit väldigt bortskämd med det Thailandsvarma vattnet. Men skönt ändå eftersom det var varmt i luften. Så fryser gör man inte!
Ny vecka igen
 
Jag önskar er alla
 
Ett Gott Nytt År
 
 
 
 
 

 

Kommentarer

  1. Ett riktigt Gott nytt år till dej, från oss alla till Er alla. Vilka härliga utflykter och allt annat du får vara med om. Nu vet jag inte riktigt om det är i förskott, efterskott el på dagen, ETT STORT GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG. (nästa år du??) Många kramar Ewa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala