Dag 3 och soligt



Så kom solen äntligen. Jag och Lill Åsa gick ner till stranden för en power walk. Åsa med raska steg, jag tog det betydligt lugnare och försökte känna efter hur det kändes i knät. Inte så bra men det ska bli bättre. Idag börjar jag köra Annas träningsprogram,8 men det får bli i poolen


Inte mycket folk
När Åsa gock hem tog jag en massage på stranden. Denna gång blev det 1,5 timme. Kära nån. Så ont/ skönt det gjorde, som sedan bli bara skönt. Det sista var att hon vek mig dubbel och lade sig på ryggen.   Behövs nog fler sådana massage timmar


Missan (Bitchen) är väldigt snäll och till och med väldigt kärleksfull åt småflickorna och har överseende med dom när dom busar. Men Morris sätter hon fortfarande på plats

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala