Tillbaka


Äntligen dags för avgång. För första gången flyger jag Norwegian.  Inte sämre eller bättre än något annat flygbolag. Men mycket billigare. Inga förseningar men tyvärr en hysteriskt treårig bakom ryggen hela vägen. Så jag sov inte en blund. Jag hann med fyra och en halv film med hög volym på i lurarna innan jag landade i Bangkok.


Här väntar jag på ombordstigning till Krabi. Hämtade väskan på bandet i Bangkok och sedan försöka sig på att leta sig fram till incheckningen för flyg till Krabi. Inte helt lätt. Känns som man går flera kilometer.


Har inte somnat än men marken gungar lite under fötter. Har nog kommit in i andra andningen tror jag och det beror inte på det jag druckit 


Men efter en Sex on the beach så somnar jag ovaggad😁






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala