Premiär


Ännu har vi inte sett något av det här, tack o lov. Snökaos av sällan skådat slag.  Fyra timmar från Stureby till Nynäshamn. Ingenting fungerade.
Hoppas vintern dröjer. Det förenklar det hela nästa vecka med klädseln när jag ska till Arlanda. 


Men vackert är det


Mitt närmaste bibliotek😃


På promenaden går jag genom Årstas kolloniområde. 
Om något år finns det väl inte kvar eftersom hela fältet ska bli en ny stadsdel


Det finns ju ganska gott om plats. Men då ryker hundrastgården, golfbanan och kolloniområdet.


Har varit lite dåligt med mina promenader på sistonde. Igår blev det ett nödvändigt läkarbesök. Mitt högra knä har spökat och gjort så dj- ont. 
Det visade sig att precis som alla andra idrottsmän;-) hade jag en trasig menisk. Inget man gör något åt. Om jag hade varit i trettioårsåldern och idrottsman då hade blivit en operation.  Så det får bli träning för att stärka lårmusklerna och kortare promenader


I söndags var det premiär för All inclusive mer Susanne Reuter. Skrattkramp. Hur roligt som helst. Såg den med mina nya vänner Lotta, Kicki och Christina.
Sedan blev det jazz och lite gott i glasen. Lite svårt att överrösta musiken bara.


Måndagskvällen kom Gun efter jobb och shopping. Så mysigt att umgås med sina vuxna döttrar. Bästa sällskapet, faktiskt❤. Fick även umgås, äta och prata med Marie och Magnus ikväll. Kvalitetstid❤


Handlad med mig lite önskemål från Åsorna och lite överraskningar


Har man inte skogen inpå knuten så räcker det med att ta sig till Ica maxi. 59 kronor kilot. Det blir mycket svamp, det.
Lagade  Uffes trattkantarellsoppa men utan sherry eller portvin. Trodde inte att det var möjligt men hade i en svätt whisky och det blev faktiskt väldigt gott.
Åtta dagar kvar....


tills man får massage och en kopp med the och det ser jag fram emot

Kommentarer

  1. Försöker mig på att förnya min layout på bloggen. Vad tycker ni?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala