Våren


Det här har jag längtat efter. Jag hann aldrig iväg till frissan innan jag åkte i november så jag klippte mig första veckan på Koh Lanta. Blev ganska bra! Men ingen är som Pia😍


Jag blev lite sticksugen igen och är lite rastlös när jag inte kan motionera som jag brukar. Så himla tråkigt.


Vi får bli nån slags mössa


Liten mössa med stor tofs🤣🤣


I fredagskväll var Irene här och käkade och tottade på premiären av Lets dance.
Middagen slutade med en Irish coffee. Det var inte igår. Men himmel så gott


I onsdags var jag till Huddinge sjukhus för nytt inskrivningsbesök. Fick en operations tid direkt efter påsk.Gick bra till en början men narkosläkaren tyckte jag hade för högt blodtryck. Som tur var hade jag en tid hos min husläkare dagen därpå för knät och fick en remiss för att göra magnetröntgen. 
Fick också en remiss för att göra tjugofyra timmars blodtrycks kontroll. Fick idag brev om en tid den 8 maj.


Klev av tunnelbanan för att uträtta några ärenden och såg Stockholmarna möta våren på Snaps.

Där stod vollontärer som delade ut mat till behövande och det var många. Där var också vollontärer som sålde hundtillbehör. 
Var tvungen att gå fram och prata förstås. Det visade sig vara en ideell organisation som plockade upp hemlösa hundar. Det som såldes var sådant som skänkts från olika företag som sålde djurartiklar. Då blev det ett halsband, koppel och kyckligben till Jojo


Ja nog är våren här. 
Hörde den första koltrasten i morse


Nu kliar det i fingrarna att få göra fint på balkongen 


En stor kärlek gick bort medans jag var borta och lämnade ett stort hål någonstans inom mig. 
Men en ny kärlek ska fylla det hålet, Jojo❤






Kommentarer

  1. Skönt att våren är på ingång!

    Jojo hälsar att han längtar efter att få komma till Sverige och massor av kärlek och uppmärksamhet.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala