Rehab


Nu är det gjort. Så skönt!  


Jag fick åka hem på torsdags eftermiddagen. Tog en taxi hem till porten
På lördagen kom Gun och käkade lunch med mig. Så mysigt! Vi har inte setts sedan i oktober. Usch så fort tiden går. 


I helgen fick jag lite bilder från Lanta animal welfare.  Killen i mitten är min Jojo


Vilket uttrycksfullt face. Här ser han lite busig ut.
Jag längtar så😍 Jag fick ett meddelande på fb att en tjej som åker hem den 4 juni har anmält att hon kan ta honom med sig. Men har inget hört från Lanta animal welfare ännu


Ja, så rullar dagarna på.
 Ett helt sjukhusapotek har jag numera. Injektionerna är jag nu klar med och igår tog jag mitt sista morfin piller 
Blev så dåsig i huvudet, så idag är det bättre. Ska försöka minska ner även på de andra pillren så snart det går.  Går till Konsum (ca 200 meter) varje dag för att få röra på mig. Får ju inte bära så mycket så det blir en kvällstidning och något lite till.



Så länge det finns liv, finns det hopp😁


Kommentarer

  1. Vad skönt att du är på andra sidan operationen Karin! Baby steps tillbaka till det normala och utan värk.
    Vad roligt att det löst sig med Jojo. Jag har ju tagit bort fb så jag får kolla efter nyheter här istället.
    Var rädd om dig nu. Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dej nu, och ta det varsamt, lite i taget, känner dej ?? Någon liten promenad om dagen med förhoppningsvis sol och lite varmare. Vilken snygg ny kille du har träffat, ni kommer att passa varandra och vilket sällskap sen. Många kramar Ewa

    SvaraRadera
  3. Skönt att operationen är gjord och att allt gick bra. Nu är det typ bara 1.5 vecka kvar till Jojo kommer. Så mysigt för dig. Fortsätt krya på dig

    Puss från Åsorna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala