Trött



Det mesta numer handlar om denna kille, mediciner och Huddinge sjukhus. Var tvungen att kontakta gynakuten på måndag förmiddag som ville att jag komma in
 Det visar sig vara två hematom som spruckit. Och på det en infektion och det är det som plågat mig i helgen. Hade tur eftersom min kirurg var i närheten den dagen.   
Ska tillbaka onsdag för omläggning och fredag för kontroll och träffa kirurgen igen.
Skulle kunna hålla mig mätt på alla piller jag stoppar i mig
Håhåjaja


Idag har Malin och jag varit till Högdalen och shoppat till Jojo kommer. Jag har inget hört mer än att han ska komma på måndag klockan sju på morgonen. Så nu tar jag för givet att han kommer som de sagt.


En liten påse att ha godis i, namnbricka, mat, koppel, halsband, hårborste och bajspåsar. Så nu är jag redo😍


En liten snuttis blev det också.  Det är väl nåt han inte är van vid. Det visar sig!
Det är nu tolv år sen Melvin gick bort och man varken ska eller kan jämföra den ena med den andra.


Lite tid ihopkrupen på balkongen 😎 när äntligen våren kommit


Ikväll var Marie här och hämtade både mig och tvätten. Har samlat på mig en hel del. Skulle tvättat innan operationen men det blev nåt fel. Försökte boka samtidigt som jag pratade med grannen. Går inte Så bra! Så skönt att få det undanröjt.  Tvätten alltså, inte grannen😁
Tack så jättemycket Marie  ❤
Och som grädde på moset så var Eddie i stan på utbildning och var också där.


Onsdag fick jag mail att Jojo kanske inte kommer på måndag på grund av att det är nyårsvecka i Thailand och mycket inte funkar denna vecka.
Malin har tagit ledigt från jobbet för att kunna köra mig till Arlanda på måndag.
Målaren vill också komma, naturligtvis på tisdag. Nu hänger allt på när min vän kommer flygande 
Hu vilken vecka det varit.
Men nu har jag fått det svar jag väntat på.
Han kommer på måndag morgon tillsammans med en valp också från LAW
Nu framöver blir det mycket hundbilder men det får ni stå ut med😍


Fint ska det vara😁 








Kommentarer

  1. Oj så mycket du har fått gå igenom. Låter så stressigt och jobbigt.
    Nu hoppas jag att allt blir lungt och skönt när Jojo kommer.
    Ni kommer hitta er vardag och rutin snabbt! Om du inte orkar gå så mycket så träna in små tricks med honom hemma, när det är för varmt här och våra blir rastlösa så behöver jag bara lära dem något nytt så blir de oerhört trötta.
    Bomba oss med foton här, jag kollar här då jag inte har kvar fb och instagram.
    Kram och lycka till

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala