Väntar


Det är mycket väntan nu. 

Ska få ommålat i lägenheten. Är så osäker om och vad jag ska göra med min betongvägg. Vill ha den råa känslan.
Prövar lite olika nyanser av grått och grönt. 


Första dagen efter påsk hade jag fått tid för operationen så jag tänkte att jag bara inte skulle göra något. Då blir påsken väldigt lång och lite tråkig. Vädret har verkligen varit fantastisk, faktiskt ända sedan jag kom hem. 
Att det blir så tråkigt beror ju mycket på att jag har sånt problem med mitt knä. 
50 meter, sedan gör så förbaskat ont.


Så när jag blir bjuden till Marie på påskmat på långfredagen blir jag jätteglad. 
Här poserar Doris i fönstret där solen värmer


En liten och trött Alice


Tar bussen hem mätt och väldigt nöjd med dagen när solen håller på att gå ner. Så fruktansvärt kallt så när bussen kommer är jag helt stelfrusen. 


Tack vare Åsorna och en mobil kunde jag följa med på en strandpromenad med Jojo och Sheldon. Så roligt att få se honom. Det gör det hela mer verkligt. 


Idag är en hemsk dag😟.
Började dåligt. Hade bokat tvättstugan klockan sjù på morgonen eftersom jag skulle börja laxera inför operationen samma tid. När jag kommer ner så fanns det ingen bokning. Stod och pratade med grannen samtidigt som jag bokade. 
Nu blir det ingen tvättstuga på flera veckor. Hur ska det gå?

Ja, imorgon är det dags. Håll tummarna att det går som planerat




Kommentarer

  1. Lycka till imorgon!
    Vi håller tummar och tår!

    Hör gärna av dig så fort du känner dig stark nog

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till Karin❤❤ Det kommer bli så skönt när du är på andra sidan. Stora kramar

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala