Bakåt i tiden


Botaniserade i gamla album hemma hos syrran och hittade ett så fint kort på mamma och Harry


En strålande vacker brud, dock inte hennes eget bröllop. Modell för brudkläder tror jag


Den här rundan har jag längtat efter!


Gångstigen runt Sicklasjön. I söndag tog jag bilen upp till Hammarbyhöjden. Jag  köpte med mig sallad och satt på en klippa och njöt


Till höger ser ni gaveln på huset jag bodde i på Karlsborgsvägen. Här var förut var en vändplan och lite skog och lite berg (Där kunde man ligga och sola) där står nu två jättefina fem vånings trähus. Om jag skulle skrapa fram storkovan någon gång så skulle jag nog vilja bo på på femte våningen med panoramautsikt. 
Jaja, jag tillåter mig att drömma


Vi har nu haft en period med sommarvärme. Nu är det över får man väl säga. När vi går sista rundan vid tiotiden lyser solen förfarande. Så vackert när det blir ett varmt sken som färgar trädstammarna.


Nu har min kompis Jambo flyttat till landet över sommaren. Såå tråkigt! Matte försöker få mig att hoppa över några trädstammar. Och jag hoppar. Får en korvsnutt om jag lyckas, och det gör jag!


I flera dagar har min gamla Toyota stått parkerad på gatan. Sålde den för tre år sedan
Hur stor är sannorlilheten att den hamnat här? Jag är iallafall väldigt glad för min "nya" bil


Så här har det sett ut mellan regnskurarna de sista dagarna.
Idag, fredag eftermiddag, kom just hem från jobbet och sträcker ut mig på sängen. Vilar ryggen som inte är så snäll just nu! Nu ska jag vara ledig i tre dagar. 
Imorgon har jag bjudit hit Helen och Edwin på lite käk och på söndag är jag bjuden till Irene. 
Veckorna bara rullar på.....

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala